Titulo

Illegal Mercury XTR


In un mondo che ha ormai relegato i vecchi motori 2 tempi a mezzi non ecologici, fare un special su questa base è quasi illegale, qualcosa da fare in maniere clandestina ..questo deve avere pensato  Pepo quando ha costruito la "Clandestina" 



CLANDESTINA (2016)

Donor bike : Bultaco Mercurio 125 (1962) 




















‘TECHNICAL SCHEDULE 


-Bultaco Mercurio 125 oem frame heavily modified : Conversion to full floater suspensión system , cuted down frame and fabricated new fitings for the Pursang engine, new subframe.

–Yamaha SR500 modified swingarm .

-BETOR special rear schock

-RAV footrests

-Cagiva Mito 125 EVO front end: fork, yokes , clip ons, wheel and radial caliper.

-NG front and rear brake rotors .

-Cagiva Mito 125 EVO rear wheel and rear brake caliper.

-RAV rear brake pump.

-Brembo Front brake pump with regulable and foldable lever.

-Suzuki GSXR 600 clutch comando with regulable and foldable lever.

-XTR number plates.

-XTR front number plate and clock support.

-Bultaco Pursang 250 MK15 overbored to 370 cc engine . With reed box. Worked cylinder transfers.

-Keihin 39 carburator.

-Electronic ignition with double spark .

-MOTOPLAT electronic rev counter.

-Bultaco TSS 250 type SUPERMARIO race exhaust .

-Tsubaki gold chain.

-XTR front fender

-Bultaco Mercurio 125 oem fuel tank modified for mount a Laverda 500 gas cap.

-Modified carbon fiber RAD 02 solo seat.

-Artenruta painting.

-Weight without fuel : 99 kg.













Pictures : Sergio Cardeña’

No comments

La libertà di opinione verrà rispettata sempre, nei limiti della legalità. Qualora si ravvisino commenti offensivi ovvero in violazione di una qualsiasi normativa in vigore, il commento verrà cancellato ma conservato (con il relativo indirizzo ip di pubblicazione) per una eventuale azione legale.

RocketGarage Design. Powered by Blogger.
google.com, pub-5748596377744039, DIRECT, f08c47fec0942fa0